To top
1 Aug

GETEST: BIKINI BODY GUIDE WEEK 11

DSC_0204B

Zoals mijn trouwe lezers hier reeds lazen, startte ik op 9 mei met de 12-weken lange loodzware ‘Bikini Body Guide’ van fitnessgoeroe Kayla Itsines. Dat dit programma niet altijd van een leien dakje liep, lazen jullie reeds in mijn voorbije artikelen. En dat ik sinds kort wegens tijdsgebrek én mijn gloednieuwe ‘eerste job’ besloten heb dit programma enkel nog uit te voeren in de mate van het mogelijke vertelde ik jullie al in het zevende artikel van deze reeks. Vandaag vertel ik jullie alles over de voorlaatste week van dit programma, wat gaat de tijd snel! Benieuwd? Lees dan snel verder!

MAANDAG
Aangezien het maandag na mijn werk nog erg mooi weer was buiten, ging ik met de fiets naar mijn vriend als LISS-training en wandelden we die avond nog 3km op zoek naar Pokémons. Mannen en hun speeltjes…

2016-07-31 17.17.16B

DINSDAG
Ook op dinsdag besloot ik mijn LISS-training op de fiets uit te voeren en ging ik die ochtend een uur fietsen. Bovendien fietste ik ’s avonds ook nog eens 20 minuten op weg naar een barbecue-avond met vrienden. Een productieve dag!

2016-07-31 17.17.00B

WOENSDAG
Aangezien ik woensdag erg moe was na het werk besloot ik die dag niet te sporten.

DONDERDAG
Ook op donderdag besloot ik niet te sporten, al ging ik die avond wel opnieuw wandelen met mijn vriend en verbrandde ik waarschijnlijk toch enkele calorieën ;-).

VRIJDAG
Vrijdagavond voerde ik na het werken een HITT-training uit en koos ik voor een training gedurende een periode van 15 minuten i.p.v 10 minuten bestaande uit 30 seconden sprinten afgewisseld met 1 minuut langzaam lopen op mijn crosstrainer.

2016-07-09 20.04.57

ZATERDAG
En ook op zaterdag koos ik voor een HITT-training van 15 minuten wat gepaard ging met veel gehijg en gezweet!

2016-07-23 09.20.44

ZONDAG
Zondag besloot ik tenslotte niet te sporten omdat ik op ziekenbezoek ging bij mijn grootvader en daarna genoot van een avondje Gentse feesten met mijn vriend.

Astrid
Astrid
No Comments

Leave a reply