To top
25 Jul

GETEST: BIKINI BODY GUIDE WEEK 10

DSC_0181D

Zoals mijn trouwe lezers hier reeds lazen, startte ik op 9 mei met de 12-weken lange loodzware ‘Bikini Body Guide’ van fitnessgoeroe Kayla Itsines. Dat dit programma niet altijd van een leien dakje liep, lazen jullie reeds in mijn voorbije artikelen. En dat ik sinds kort wegens tijdsgebrek én mijn gloednieuwe ‘eerste job’ besloten heb dit programma enkel nog uit te voeren in de mate van het mogelijke vertelde ik jullie al in het zevende artikel van deze reeks. Vandaag lezen jullie echter het resultaat van één van mijn slechtste uitgevoerde weken van dit programma. Zo slaagde ik er opnieuw wegens het gekende obstakel ‘tijdsgebrek’ niet in voldoende te sporten en voerde ik deze week slechts 2 trainingen uit: een zelfgekozen spiertraining en een HITT-training. Jammer, jammer én jammer!

MAANDAG
Omdat mijn benen maandag na het werken erg loom en zwaar aanvoelden besloot ik die dag géén intensieve Ressistance-training uit te voeren, maar koos ik voor Youtubetraining. Zo ben ik niet bepaald tevreden met de vorm en stevigheid van mijn zitvlak en billen waardoor ik besloot deze spieren a.d.h.v. een Youtubefilmpje (tip: kijk best pas vanaf 1:07 min) op een rustige manier te trainen. Maar aangezien deze training dus niet dezelfde intenstiteit bevat als een Ressitance training besloot ik elke oefening 50x uit per been uit te voeren om mezelf mentaal gerust te stellen.

 DSC_0193C

DINSDAG, WOENSDAG en DONDERDAG
Wegens tijdsgebrek en vermoeide benen besloot ik dinsdag, woensdag en donderdag niet te sporten.

VRIJDAG
Aangezien ik vrijdag pas in de namiddag moest werken, voerde ik in de voormiddag een intensieve HITT-training uit.

2016-07-09 20.04.57

ZATERDAG en ZONDAG
Aangezien ik door overbelasting de hele week pijn had in mijn linkervoet besloot ik ook op zaterdag niet te sporten en genoot ik op zondag van een rustig dagje aan zee met mijn vriend en als afsluiter van een heerlijk ontspannend voetbadje.

2016-07-17 21.42.23

 

Astrid
Astrid
No Comments

Leave a reply