To top
27 Jun

GETEST: BIKINI BODY GUIDE WEEK 6

DSC_0042B

Zoals jullie hier reeds konden lezen, ben ik onlangs begonnen met de 12-weken lange loodzware ‘Bikini Body Guide’ van fitnessgoeroe Kayla Itsines. Hoe mijn eerste, tweede, derde, vierde én vijfde week verliepen lazen jullie reeds hierhier, hier, hier en hier. Vandaag is het de beurt aan mijn zesde week van dit programma, een week waarin ik er jammer genoeg niet in slaagde het aantal voorgeschreven Ressistance en LISS trainingen te doorlopen wegens tijdsgebrek. Zo voerde ik deze week slechts 2 Ressistance trainingen uit i.p.v. 3 en slechts 2 LISS trainingen i.p.v. 4 of 5, iets waar ik zelf dan ook niet bepaald blij mee ben. Desondanks wil ik jullie mijn sportavonturen van deze week niet onthouden en kunnen jullie mijn ervaringen naar gewoonte hieronder lezen.

MAANDAG
Aangezien ik op maandag ging werken en daarna bij m’n vriend naar de eerste match van ons geliefde elftal ging kijken, lukte het die dag niet om te sporten.

DINSDAG
Dinsdagochtend werd ik onverwachts wakker met hevige rugpijn en had ik erg last bij het maken van bepaalde bewegingen. Om mijn rug en lichaam ietwat te sparen besloot ik daarom die dag niet te sporten.

WOENSDAG
Woensdag was de pijn in mijn rug tot mijn groot jolijt erg verminderd, waardoor ik een Ressistancetraining uitvoerde. Al kreeg ik tijdens bepaalde buikspieroefeningen opnieuw last in mijn rug waardoor ik besloot de oefeningen op een rustig tempo af te werken en niet alle oefeningen binnen het interval van 7 minuten kon uitvoeren.

DSC_0585B

DONDERDAG
Donderdag liep ik als LISS training 45 minuten op mijn crosstrainer waarbij ik het opnieuw erg zwaar had.

2016-06-19 19.43.06B

VRIJDAG
Vrijdag was het dan weer tijd voor een Resisstance training die wel erg goed verliep. Zo slaagde ik er zelfs in verschillende oefeningen van elk circuit meer dan nodig uit te voeren binnen elk interval van 7 minuten.

ZATERDAG
Op zaterdag lukte het me jammer genoeg opnieuw niet te sporten aangezien ik die dag verschillende blogartikels moest afwerken en naar de tweede match van de Rode Duivels ging kijken.

2016-06-18 14.47.42B

ZONDAG
Om de week af te sluiten liep ik zondagavond 45 minuten op mijn crosstrainer als LISS training en stretchte ik mijn spieren.

Astrid
Astrid
19 Comments

Leave a reply