To top
6 Jun

GETEST: BIKINI BODY GUIDE WEEK 3

DSC_0059B

Zoals jullie hier reeds konden lezen, ben ik onlangs begonnen met de 12-weken lange loodzware ‘Bikini Body Guide’ van fitnessgoeroe Kayla Itsines. Hoe mijn eerste en tweede week verliepen lazen jullie reeds hier en hier, maar ook hoe mijn derde week verliep, deel ik graag met jullie. Benieuwd hoeveel litertjes zweet ik deze week heb geproduceerd? Lees dan zeker even verder.

MAANDAG
Aangezien ik dinsdagvoormiddag wegens privé-omstandigheden niet kon sporten en ik dinsdagnamiddag uitgenodigd was voor een sportevent van Zalando in Antwerpen (mijn vlog hierover bekijk je hier), besloot ik op maandag zowel de work-out van maandag als die van dinsdag uit te voeren. Mijn voormiddag begon ik alvast met een intensieve ressistance training waarbij ik mijn benen trainde aangevuld met cardio-oefeningen. ‘S avonds omstreeks 20u10 – inderdaad, ik ben een trouwe ‘thuiskijker’- doorliep ik vervolgens nog een snelwandelsessie van 45 minuten op mijn crosstrainer. Beide work-outs gingen deze dag behoorlijk vlot, waardoor ik zeker niet kan klagen!

DINSDAG
Zoals ik reeds hierboven vertelde vervroegde ik mijn gebruikelijke LISS training van dinsdag naar maandag waardoor ik dinsdag niet sportte.

WOENSDAG
Op woensdag ging ik reeds vroeg in de ochtend samen met mijn vader naar mijn grootouders in West-Vlaanderen waar ik de hele dag in de tuin hielp. Aangezien ik hierdoor ’s avonds pas laat terug thuis was, was ik erg moe en had ik natuurlijk helemaal geen zin om diezelfde dag nog te sporten. Heel even spookte zelfs de gedachte door mijn hoofd om gewoon niet te sporten, waar ik me toch best voor schaam, want hoe kan ik op deze manier anderen inspireren? Desondanks vond ik wonder boven wonder toch de moed en motivatie de geplande ressistance training uit te voeren. Bovendien blaakte ik nadien van energie en voelde ik me zelfs stukken beter dan voorheen. Een tip om te onthouden dus!

2016-06-01 16.32.34

DONDERDAG
Op donderdag voerde ik net zoals dinsdag twee work-outs uit. Mits ik vrijdag niet bepaald de tijd had om te sporten en ik mijn haren tijdens dit sportavontuur ook niet ‘te’ veel wil wassen, voerde ik die dag zowel mijn LISS training van donderdag als de ressistance training van vrijdag uit. Ook deze sportmomenten verliepen beide erg vlot! Hoera!

VRIJDAG
Op vrijdag ging ik als voorbereiding op het eindexamen voor mijn avondopleiding ‘imagostylist’ shoppen -inderdaad, studeren voor examens kan ook leuk zijn- in Aalst met mijn examenmodel. Daarnaast had ik in de namiddag ook nog een sollicitatiegesprek waardoor ik voor sporten geen tijd had.

ZATERDAG
Ook zaterdag stond volledig in het teken van solliciteren (ik ben namelijk werkzoekend) en shoppen waardoor ik mijn geplande LISS training verplaatste naar zondag. Zo besteedde ik mijn gehele voormiddag aan het zoeken naar jobs en het persoonlijk rondbrengen van mijn cv’s. In de namiddag genoot ik dan weer van wat qualitytime met mijn vriend en gingen we lekker shoppen in Aalst. Afsluiten deden we met een heerlijke hamburger en een portie frietjes, want hé, het moet niet altijd gezond zijn!

1

ZONDAG
Op zondag sloot ik deze productieve en sportieve week af met de laatste LISS training van mijn programma. Deze ging opnieuw erg vlot, al vergat ik deze week wel te stretchten. OEPS…

 

Astrid
Astrid
58 Comments

Leave a reply