To top
9 Mei

PERSDAGEN DEEL 1

DSC_0081A

Daar zijn ze weer: de persdagen! Tweejaarlijks zetten alle pr-bureaus van Antwerpen en omstreken hun deuren wagenwijd open voor menig bloggers en journalisten en presenteren er de nieuwste collecties van de merken die zij vertegenwoordigen. Op woensdag 27 april ging ik langs bij 4 PR bureaus: Appletree, Comprendo, Global Image en Yapado die ik elk in een afzonderlijk artikel uitgebreid zal bespreken.

Mijn dag begon met Comprendo PR & Appletree die naar gewoonte voor deze dagen hun krachten bundelden. Daar zag ik merken als Babor, Lancaster, Fitflop, Naoimy, Damart, Chloé, Marc Jacobs en vele anderen. Smullen en nippen (lees: vreten en slurpen) deed ik dan weer met heerlijke merken als Pierre Marcolini, Bar Burbure en Intuïtive cooking.

Hieronder alvast een kort overzichtje van de merken die mij het meest aanspraken:

witruimte2Lancaster

Lancaster is een beautymerk dat bij mij niet meteen een belletje deed rinkelen. Wat het precies was en waar het voor stond was me voordien immers totaal onbekend. Desalniettemin kon het merk me na een korte en bondige uitleg van zijn vertegenwoordigster absoluut bekoren. Zo bracht Lancaster een verzorgingslijn uit met producten als foundation, haarolie, verzorgingscrèmes en zonnecrèmes die de huid niet alleen beschermen tegen de zon maar ook tegen zichtbaar licht afkomstig van o.a. onze teergeliefde smartphones en computers. Inderdaad, ook deze stralingen zijn gevaarlijk voor onze o zo tere huid. Dit merk smaakt duidelijk naar meer!

4621776261

witruimte2

Fitflop

Zoals de naam reeds doet vermoeden bevat dit schoenenmerk een ruim gamma aan slippers en sandalen. Maar ook sneaker- en oxofordlovers kunnen hier terecht voor een mix van modern en klassiek met een knipoog naar comfort. Dit laatste staat immers centraal voor Fitflop, zo zijn al hun schoenen gemaakt van dempend en drukverdelend materiaal om het voortbewegen zo aangenaam mogelijk te maken. ‘True Happiness at your feet!’

FitFlop Gladdie Slide_Precious Metals_€130B FitFlop Gladdie Slide_Supernavy Shimmer_€130B FitFlop Sporty-Pop sneaker Stone Pebbleprint_€130B

Pierre Marcolini

Bij Pierre Marcolini staat ‘genieten’’ bovenaan de lijst! Zijn fijne en delicate koekjes zorgen voor pure verwennerij. Of zoals het vaak gebruikte gezegde ‘Alsof een engeltje op je tong plast’, perfect omschrijft. Marcolini’s koekjes zijn verkrijgbaar in 6 smaken: vanille, chocolade, hazelnoot, citroen, gember en karamel. Chocolade en citroen laten mijn culinair hartje alvast sneller slaan!

DSC_0024B

  DSC_0026B

witruimte2

Intuïtive cooking

Intuïtive cooking werd geheel opgericht door fijnproever en chef Pieter-Jan Lint. Met zijn creatieve plantaardige keuken vertaalt hij de natuur in heerlijke gerechten. Ik mocht woensdag alvast genieten en smullen van een heerlijk hapje met o.a. quinoa en rode biet gevolgd door een luchtige cracker bestaande uit gekiemde zaadjes. Een aanrader!

DSC_0081A

DSC_0087A

witruimte2

Bedankt Comprendo PR en Appletree voor de uitnodiging en de mooie cadeautjes!

Astrid
Astrid
4 Comments
  • Rui Jun Luong

    Wat leuk! Ik kan niet wachten om de rest van de persdagen te lezen 🙂 Ik wist niet eens dat PR bureaus dat deden, hebben we dat ook hier in Nederland?

    mei 9, 2016 at 10:01 am Beantwoorden
  • LifeStyleTalks

    Tja, ik hoef niet lang te twijfelen. Aangezien ikzelf vooral een plantaardige keuken verkies, en dat gerechtje met quinoa en rode biet ziet er heerlijk uit! Intuïtive cooking, een naam om te onthouden!

    mei 9, 2016 at 8:20 pm Beantwoorden

Leave a reply